tisdag, november 14, 2006

Kommentarer till några inlägg

Har fått svar på vissa blogginlägg som jag inte kommenterat. Slarvigt. Så nu gör jag bättring.
Svar som borde ha hamnat under "Jag har skaffat mej tantpoäng":

Linda: tackar, tackar. Eller nåt..:) Japp, syjunta är kul! Har nu varit ett par gånger så nu börjar det bli dags att städa i garderoben så min stickning kommer fram (efter uteslutningsmetoden är det troligast den är där nu) för broderiet börjar bli klart.

Jeannette: Men, visst! Jag tycker också du ska skaffa blogg. Vill ju veta vad som händer i ditt liv och rör sig i dina tankar. Bara att gå in på www.blogger.com och kreativisera ihop en sida åt sig :)
Och du, opera ger skyhöga tantpoäng. Oavsett om man skaffat biljett själv eller blivit bjuden. Nåja, blir man bjuden ger det lite mindre poäng. Men fortfarande super massor! :) För man kunde ju låst in sig på wc:n och vägrat, va?! Hi, hi
Vi är faktiskt på väg (i våra planer) till Hesa föra julen. Hoppas ni är där då också då vi kommer, för då du..DÅ ska vi träffas!

Camilla: det var faktiskt så att syjuntan hittade mej. Hon som startade den frågade om jag ville vara med. Vilket jag ville. Så så gick det till. Hur går det med dina och Lindas lökplanteringar?

Kommentarer till "En stadsvinters första utmaningar och släktens egen räddningscentral":

Camilla: tack. Faktiskt stolt själv som lyckades byta till vinterringar på cykeln. Jag var ju mer ute efter att göra en hjälpsam punktinsats, då det gällde att byta däck på bilen, men det blev ju inte så då...Ska vi komma överens om att så länge karlarna vill byta däck på bilen så ska vi inte störa dem i deras jobb?

Netta: ingen risk! Jag håller ställningarna. Någon ska ju ta på sig uppgiften att klanta till saker också :)

1 kommentar:

Camilla sa...

Hrm... mina lökplanteringar blev det inget av med. Kom mig inte ens iväg för att köpa några. Men se nästa år, då skall jag minsann få några nerstoppade. Hoppas Lindas trivs bra i jorden nu så kanske vi får njuta av fina bilder av hennes sen i vår.